Monday 23 January 2012

Rupa Dan Harta Bukan Ukuran Sebuah Cinta


Pagi ni pukul 1.52 pagi,sambil2 saya buat assignment saya terjumpa klip video ni...

Emm...jom tengok dulu...

Huhu....saya harap bakal suami saya nanti boleh cipta lagu sebelum kami kahwin...
Ngeh3...perasan....
Saya tak perlukan sebuah lagu untuk gambarkan yang suami saya sayang dan cintakan saya...
Saya tak perlukan suami saya seorang yang kaya untuk bagi saya kebahagiaan....
Saya tak perlukan suami yang kacak dan tinggi lampai untuk melindungi saya...
Cukuplah seorang suami yang jujur,ikhlas,setia dan sentiasa sabar dalam mendidik saya....
Kerana kekurangan saya,akan dilengkapi oleh suami saya...
Jadi,saya tidak memerlukan seorang lelaki yang sempurna... 
~ Wassalam ~

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...