Wednesday 28 December 2011

Faidah Sairy - Berjuanglah Untuk Ilmu . . .

girlemo


Kadang-kadang,apa yang kita tak terfikir perkara tu akan berlaku,tiba2 berlaku.
Masa tu,pasti kita akan terkejut...Yelah,benda yang kita tak jangka akan terjadi,tiba2 terjadi...
Dan ketika tu jugak,baru kita rasa kehilangan... Kita akan fikir,mengapa kita tak hargai dia sebelum ni....
Kita akan fikir,kenapa masa yang kita ada bersamanya sebelum ni,kita sia2kan...girlemo hmm...




Emm... Hari ni nak cerita pasal Faidah Sairy yang merangkap housemate dan classmate ...


Faidah Sairy lepas ni akan pergi oversea (Penang je pun...hehe...)
Dia dengan rela hati dan jiwa raga untuk ambik Diploma in NURSING (under SPA)...


Uuuu...susah...hehe...(sebab tak minat,saya rasa susah....huhu...)
So,Faidah Sairy...lepas ni dah tak ada Debit dan Credit ye...
Lepas ni awak akan dengar pasal Cell je....haha...girlemo
Apa2 pun,belajar betul2 kat sana ye...

Nanti balik Kajang,jangan lupa contact kita orang 
(tapi pastikan masa tu kita orang dah dapat MARA ye) huhu...



~Entah la masa bila ambik gambar ni...sampai hati tak ajak...siapalah saya ni...
tak lawa...tak hot...tak pakai shawl...haha...~


Faidah Sairy , mungkin saya tak ada banyak kenangan nak cerita kat sini macam cerita Ain .
Sebab mungkin saya tak banyak luangkan masa dengan awak dan budak2 rumah...
Yelarkan...siapalah saya ni....girlemo 
(ayat mintak penampar eh?? haha...ok,budak2 rumah tak suka ayat ni....haha)

Apa2 pun,jaga diri kat sana...Jangan nangis...
Saya tau,awak nangis masa Zailyn nak pergi dah hari tu...girlemo

Tak sanggup saya nak tengok....Saya takut saya gelak guling2...
hahaha...girlemo
Ok lah...sampai sini je ye...
Kalau semua blog housemate kita (Shurah , Ain , Farah , Ezza , Mimiey , Zailyn dan Iqin ) cerita pasal awak,kang telebih popular pulak... *untung la* hehe..

~Hari2 terakhir Faidah Sairy....~girlemo



Faidah Sairy , ni cuma sekadar cebisan kengan kita.... ~


Wassalam...girlemo

p/s : Saya tiada dalam sebarang gambar di atas... Sekian ...:ngeledek:

2 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...